FRAKT

Hej under kan du läsa allt du behöver veta om frakt och returer!

FRAKT

När vi  tagit emot din bokbeställning i tryckeriet är boken/böckerna rykande färska och ska nu undersökas med plasthandskar så att inget är fel med den/dem. Efter det stryker vi varenda sida i boken/böckerna för att sedan lägga den/dem på en sidenkudde. Hela personalen på tryckeriet kommer inspektera varje sida samt putsa dem så de skiner som solens strålar en underbar sommardag! Allt för att din order ska vara i bästa möjliga skick innan den skickas.

När det är klart tänder vår packning specialist i Litauen ett ljus. Sen lägger hon ned din beställning i det mest exklusiva kuvertet som kunde köpas för pengar.
Efter har vi ha ett helt makalöst firande för att sedan samla hela tryckeriet och marschera ned till postkontoret och vinkade adjö till försändelsen som då är på väg till dig

Förhoppningsvis kommer det fram inom tre veckor. Ibland tar dock vårt privatflyg lite längre tid än så. Tragiskt nog levererar Postnord några av våra paket, behöver jag säga mer? Du kan helt enkelt få vänta lite längre än det är tänkt. Om du inte fått orden då kontakta mig på tomas@tomas-oberg.se så ser jag till att dem skickar en ny direkt!

Jag hoppas du hade en helt fantastisk upplevelse på tomas-oberg.se. Ja just det, vi satt även upp ditt namn som “årets bästa kund” och nu är vi helt slutkörda men vi längtar redan till din nästa shoppingrunda hos tomas-oberg.se!

Vill du ha något att göra medan du väntar på böckerna?

Då kan du gå in och läsa ur min blogg helt gratis här: tomas-oberg.se

Tack för att du väljer att stötta mig och mitt skrivande.

Med vänliga hälsningar Tomas Öberg och alla som gör det möjligt

RETURER OCH BYTEN

Ångerrätt – om du ångrar ditt köp

Full ångerrätt gäller 30 dagar från det att du mottagit ditt köp. Vid en retur skall varan vara i oanvänt skick och returneras i originalförpackningen. Med oanvänt skick menas att varan är hel och ren och i säljbart nyskick. Du kan dock självklart känna och klämma på varan. Skicka alltid varan tillsammans med faktura eller orderbekräftelse och ange orsak till retur.

Vid godkänd retur återbetalar vi summan för returen eller hela ordersumman. Kunden står för returporto.

Returadress: Skicka mail till: tomas@tomas-oberg.se för mer information.

Reklamation

Om du vill reklamera en skadad eller felaktig produkt ber vi dig kontakta oss via e-post för vidare instruktioner. Meddela oss helst via e-post tomas@tomas-oberg.se innan du skickar något.

Vid godkänd reklamation återbetalar vi summan för returen eller hela ordersumman samt står för returportot.

Vid en eventuell tvist följer vi alltid ARN:s rekommendationer.

Ogiltiga returer

Är du osäker på om du har rätt till byte eller retur, var god kontakta vår kundtjänst på tomas@tomas-oberg.se . Ogiltiga returer kommer skickas tillbaka till kund mot ett förskott på portokostnaden.

Viktigt – kostnad för ej uthämtad paket

Om du ångrar dig innan du får ditt paket bör du ändå hämta ut ditt paket och sedan skicka tillbaka det till oss. Vi tar ut en administrativ avgift på 250 kr för ej uthämtade paket. Anledningen är att outhämtade paket innebär stora kostnader för oss och det tar lång tid för paketet att komma tillbaka till oss.

Adress
Tomas Öberg
Hagavägen 36
73140 Köping