Lär dig att skapa video content som ger organisk spridning, skapar tillit, auktoritet, bygger relationer och framföra allt genererar pengar till din verkstad eller industri!
Baserat på över två års erfarenhet inom verkstad och industri (jobbat och jobbar än idag som konsult åt Ferrita Sweden AB)
Vet du inte vart du ska börja med ditt video content till din verkstad/industri?
Har du slut på idéer eller inga alls?
Vet du inte hur du ska skapa det? Har du ingen struktur?
Känns det bara som det tar tid av dig och bygger ångest?
Har du ingen aning om vilken typ av utrustning du ska ha?
Vill du inte betala +/timme för att någon ska göra det åt dig?
Vill du inte behöva köpa utrustning för tiotusentals eller hundratusentals kronor?
Skulle du vilja ha som ett system till allt det här?
Värdefull verkstad och Industri lär dig:
Och om du reserverar din plats nu, får du två bonusar!
Omdömen från Miceal Ljungström, Ägare och VD av Ferrita Sweden AB
Värdefull verkstad och Industri som dragit in 114 266 kr i försäljning, 7.82 ROAS på en endast en video!
Värdefull verkstad och industri har jag använt mig av när jag hjälpt Ferrita Sweden AB i över två års tid (fortsätter än idag.) Det har dragit och drar in hundratusentals visningar, tusentals kommentarer, delningar och framförallt genererar den pengar!
Min E-bok om content
“Mycket bra om hur och vad man ska tänka på innan man bara dyker in och gör reklam på sociala medier. Kan varm rekommenderar. ” – Niklas
Om mig
Jag var en lat surfare som jobbade på ett surfcamp. Rökte för mycket gräs och var ganska törstig på alkohol.
Kunde ingenting om teknik på Internet och hade inget intresse för marknadsföring.
Men en dag upptäckte jag eller rättare sagt, en video ”upptäckte mig” på Facebook när han slöskrollade.
Videon handlade om en kille som reste över hela världen och jobbade via sin laptop samtidigt. “Det där vill jag också göra”, tänkte jag.
Berg och dalbana i den digitala marknadsföringsvärlden
Resa runt i världen och surfa med bara en laptop som arbetsplats var något som attraherade mig.
Sex månader senare, utan någon kunskap om marknadsföring, försäljning, företagande eller någon teknisk bakgrund började jag min berg och dalbana inom den digitala marknadsföringsdjungeln.
Jag önskar att jag kunde säga att resan har varit enkelt och att jag inte gjort några misstag.
Faktum är att jag har nog trampat på de flesta minor inom digital marknadsföring och misslyckats så många gånger att jag inte minns.
Under resans gång har jag även velat ge upp. Det var nära flera gånger.
Jag har varit fylld av ångest och frustration.
Det handlade inte bara om att jag inte såg några framsteg utan jag var även enormt frustrerad när det gäller de tekniska aspekterna plus att jag inte hade en aning om hur man sålda saker digitalt.
Men jag gav inte upp!
2016 fick jag en idé om att sälja min egen bok via Facebookannonser (min ”författarkarriär” är en annan historia.). Och under 2016 sålde jag två böcker.
Jag var förkrossad och samtidigt 10 000 kr fattigare.
Men jag hade i alla fall fått bevis på att det gick att sälja mina böcker via Facebook annonsering även om jag bara sålde två exemplar.
Jag blev helt besatt av ämnet och kämpade och slet i två år för att få fart på försäljningen.
Under den här perioden började jag studera experterna inom digital marknadsföring. Hundratals timmar senare med både teoretisk och praktisk kunskap började jag se resultat.
Och i augusti 2018 sålde jag för första gången böcker för över 115 000 kr på en månad.
Med tiden och nya kunskaper byggde jag upp försäljningen till 1.5 miljoner svenska kronor under två års tid.
I slutet av 2019 och början av 2020 (Covid) bestämde jag mig för att förändra hela mitt bolag.
Jag visste inte till vad eller hur… Men jag visste att jag var tvungen att göra något.
Eftersom Covid gjorde frakter från utlandet (där mina böcker skickades ifrån) till en mardröm och alla priser skenade vilket dödade de mesta av min marginal.
Ett år senare…
2021 började jag att plugga på SMH i Göteborg som Online Merchandiser. Och i samma veva började jag även som konsult hos Ferrita AB.
2023 tog jag examen och har fortsatt jobbat åt Ferrita som konsult, där jag är E-commerce och Content Manager än idag.
Så jag har hjälpt dem med all deras digitala marknadsföring i över två års tid.
Och det är vad Värdefull verkstad är baserad på. Riktigt kunskap testat i fält, i en specefik industri som du är verksam i.
Masterclass: Värdefull verkstad och industri!
När: 11/2/2024, 12.00 (som avslutas med en frågor/svar) och ja du får ett repris
Vart: Google Meet (Du får länk i mejlen och på reprisen)
Pris: 979kr