Lär verkstäder skapa mätbar, skalbar och resultatdriven marknadsföring och försäljning!​

”Jag rekommenderar Tomas stark för dig också!”
– Micael Ljungström, CEO, Ferrita AB

Säger känslan att det är för mycket information ute i cyber och du vet inte… 

  • Hur du ökar försäljningen av produkter och tjänster med hjälp av cyber?
  • Vart du börjar?
  • Vart du ska synas?
  • Hur du ska synas (video, skrift eller ljud?)
  • Hur du kan få dina nuvarande kunder att köpa mer?
  • Hur du ska mäta av det?
  • Hur du kan öka ordervärdet?
  • Vilka misstag du ska undvika?
  • Vilken plattform som är nödvändig?
  • Vart dina kunder finns?
  • Vilket typ av content som är bäst?
  • Hur du skapar content som faktiskt engagerar dina potentiella kunder?
  • Hur du spenderar mindre tid på sociala medier och får ut mer?

Du kanske provat/provar olika metoder, tjänster och strategier utan att lyckas eller veta om du lyckats?

Eller värre,

Du har anlitat någon som inte levererat mer än ursäkter, bortförklaringar och ”rökmoln” av förvirring, frustration och brusten tillit.. 

Samtidigt som du ser hur dina konkurrenter, samhället och tekniken håller på att springa ifrån dig. 

För att lyckas behöver du få tre saker att fungera

  1. Marknadsföring (Få besökare antingen digitalt eller/och lokalt)
  2. Konvertering (Få besökarna att bli leads eller/och handla)
  3. Leverans (Produkt och kundsupport)

I ärlighetens namn, är det inte ”svårare” än så. Men du kämpar..

Några anledningarna till varför du kämpar

  • Du har inte tid att lösa dessa tre saker eftersom det alltid är något annat som brinner.

  • Metoderna (om ni ens har några) för att få besökare, konvertera besökare till återkommande kunder är ineffektiva, icke mätbara eller skalbara.

  • Ni har för få strategier för hur ni skaffar nya kunder på bästa sätt, får gamla att köpa mer och oftare samtidigt öka ordervärdet.

  • Ni har inte tillräckligt med tid/personal eller/och kunskap för att mäta och förbättra dessa metoder och strategier.

  • Du ser inte företaget ur ett helikopterperspektiv eftersom du är ”i det”, vilket gör att de missar mycket möjligheter och intäkter.

Vill du ha en lösning? Låt mig hjälpa dig! Men ta inte bara mina ord för det.

Lyssna först på vad Miceal Ljunström, ägare av Ferrita har att säga om mig. Och efter det titta gärna på alla resultat under!

Videoannons (dragit in 114 266 kr i försäljning, 7.82 ROAS)

Google annonsering okt (dragit in 72 700 kr i försäljning, 779% ROAS)

Byggt deras email lista från NOLL till 2 429 prenumeranter 
(Lägsta open rate 38%)

Räckvidd och engagemang på content som jag skapat

Om mig

 I nästan 3 år (2014-2017) misslyckades jag med allt inom digital marknadsföring.

Sedan av en slump skrev jag några böcker, fick idén av att sälja dem i cyber och byggde en webbshop.

Efter nästan ett år av försök, mängder misstag, tid och känslor, lyckades jag att sälja två böcker via webbshopen. Denna försäljning byggde jag upp under två års tid till 1.5 miljon svenska kronor.

2021 började jag att plugga (Online merchandiser) samtidigt som jag arbetade som konsult på Ferrita. 2023 tog jag examen och har fortsatt jobbat som konsult åt Ferrita som content- och e-commerce manager. 

Betyg och examensbevis

Min bok om content

“Mycket bra om hur och vad man ska tänka på innan man bara dyker in och gör reklam på sociala medier.
Kan varmt rekommendera. 🌟🌟🌟🌟🌟
– Niklas



“Mycket bra om hur och vad man ska tänka på innan man bara dyker in och gör reklam på sociala medier. Kan varm rekommenderar. 🌟🌟🌟🌟🌟” – Niklas

Media

Skapar content på Ferrita AB Sweden

Skapar content på Ferrita AB Sweden

Föreläsning för företagare om digital marknadsföring

Föreläsning för företagare om digital marknadsföring

Workshop för klöver damn

Facebook workshop för Klöver Dam

.

Boka ett samtal och lär dig hur du skapar SMART marknadsföring och försäljning för din verkstad!

Rulla till toppen